Adres: |
ul. Maratońska 104 94-007 Łódź |
Telefon: |
42 674 16 89 |
email: |
mdh.serwis@meyragroup.com |
Godziny pracy: |
9:00-15:00 |
Wypełnienie poniższego formularza pozwoli szybko złożyć reklamację. Zgłoszenie zostanie wysłane do serwisu mdh oraz na podany w formularzu adres email.
Pamiętaj mail nie zostanie wysłany bez wypełnienia pól obowiązkowych.
Osoba prywatna | Firma/Sklep |
Reklamacje mogą opierać się na przepisach dotyczących odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową lub z tytułu gwarancji producenta. Wybór podstawy do złożenia reklamacji leży w gestii Użytkownika - sprzedawca nie ma prawa narzucać ani modyfikować tej decyzji.
Decyzja o skorzystaniu z trybu niezgodności towaru z umową zapewnia Użytkownikowi większą pewność co do swoich praw i ułatwia egzekwowanie roszczeń od sprzedawcy (np. sklep medyczny). Sytuacja wygląda inaczej w przypadku gwarancji producenta – warunki gwarancji są określone ściśle w karcie gwarancyjnej.
Użytkownik może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków – przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
nie ma możliwości uzyskania zwrotu całości bądź części wpłaconych środków lub odstąpienia do umowy, ponieważ to nie producent (MDH. Sp. z o.o.) jest sprzedawcą dla Użytkownika.
Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)
Czego możesz żądać od sprzedawcy? - infografika