Adres:

ul. Maratońska 104
94-007 Łódź

Telefon:

42 674 16 89
501 378 660
603 896 199

Godziny pracy:

 9:00-15:00

 

 

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnienie poniższego formularza pozwoli szybko złożyć reklamację. Zgłoszenie zostanie wysłane do serwisu mdh oraz na podany w formularzu adres email.
Pamiętaj mail nie zostanie wysłany bez wypełnienia pól obowiązkowych.

 

 Osoba prywatna  Firma/Sklep

 

 

 

 

Zgłoszenie reklamacyjne, z jakiego trybu skorzystać?

 

Reklamacje mogą opierać się na przepisach dotyczących odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową lub z tytułu gwarancji producenta. Wybór podstawy do złożenia reklamacji leży w gestii Użytkownika - sprzedawca nie ma prawa narzucać ani modyfikować tej decyzji.

Decyzja o skorzystaniu z trybu niezgodności towaru z umową zapewnia Użytkownikowi większą pewność co do swoich praw i ułatwia egzekwowanie roszczeń od sprzedawcy (np. sklep medyczny). Sytuacja wygląda inaczej w przypadku gwarancji producenta – warunki gwarancji są określone ściśle w karcie gwarancyjnej.

Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową:

Użytkownik może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków – przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

W przypadku gwarancji producenta:

nie ma możliwości uzyskania zwrotu całości bądź części wpłaconych środków lub odstąpienia do umowy, ponieważ to nie producent (MDH. Sp. z o.o.) jest sprzedawcą dla Użytkownika.

Więcej informacji na stronie UOKIKu:

Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)

Czego możesz żądać od sprzedawcy? - infografika